четвер, 22 квітня 2021 р.

Тренер з комплексної сексуальної освіти підлітків та молоді "Повага. Любов. Секс".

             Працювати з підлітками - одне задоволення! 


Працюючи з ними, я наповнююсь. Мене надихає їх зацікавленність, їх допитливість та відвертість. Я вдячна їм, за той рівень довіри, який створюється між нами. Це величезна цінність, коли тобі довіряють. Це дає мені більш відповідальності за ті знання, той досвід, про який я їм доповідаю. 

Діти - це про наше майбутнє. І ми, як батьки, вчители та тренери повинні вкласти максимум користі в наших дітей. Ми маємо навчити їх той відповідальності за своє життя, тієї гнучкості та креативності, що допоможуть нашим дітям стати гідними людьми своєї країни.



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Правила виховання дітей від А. Менегетті Кожна сім'я має свої принади, якщо не забувати, що перед дітьми стоять батьки. Хотілося б ...