понеділок, 15 лютого 2021 р.



 Відповідь на запитання: "що робити з приступом злості?"

😈Перед тим, як робити щось з нападом злості, треба на початку розібратися звідки вона з'являється.
💥По-перше, треба розуміти, що злість, як і гнів відноситься до базових емоцій людини та потрібна людині для досягнення цілей.
💥Ми відчуваємо злість, або гніваємся тільки у двох випадках: це, по-перше, коли порушують наші особисті кордони, а по-друге тоді, коли є перепона при досягненні мети. Згадайте, що відбувається з дитиною, коли вона хоче дотягнутися до забороненої речі, а ви не дозволяєте їй це зробити. Чи, тот момент, коли хтось бере ваші речі без дозволу.
🧨Тому, перед тим, як щоб робити з приступом злості, треба встигнути себе запитати, що я зараз відчуваю? Що зараз відбувається? Що або хто мені зараз заважає отримати бажане? А може хтось порушив мій спокій? А потім вже реагувати, відповідно до ситуації.
🎉Підлітки спочатку реагують, потім замислюються, а потім діють. А дорослі, навпаки, спочатку замислюються, а вже потім приймають рішення проявити відповідну емоцію. Для підлітків це є природним, бо відповідає віковим особливостям цього віку. Бо, коли доросла людина верещить від злості та шпурляє речі, то це вже про маніпуляції.
💥Дорослій та свідомій людині достатньо промовити, наприклад: "не чипай мої речі будь ласка". Чи просто сказати, що я злюсь зараз, бо не люблю, коли чіпають мої речі".
Або, просто розібратися з перепоною і навчитися домовлятися, щоб досягнення цілей приносило задоволення.
💥Якщо людина обирає промовчати, "проковтнути" свою злість, то ця енергія починає руйнувати її із середини. Звідси постійно незадоволеність життям, конфліктність, роздратованність тощо. Людина, яка витісняє свою злість, буде весь час шукати винних в своїх бідах та жалітися на життя.
🤞Ця енергія, яка не найшла свого виходу перетворюється на пасивну агресію. Коли людина зриває свою злість на близьких, або на більш спокійних людей, намагаючись вивести їх із себе. Вони можуть ображати інших, знецінювати їх досягнення та по різному показувати своє негативне ставлення.
🎃А ви, потім здивовуєтесь, а що я йому зробив такого? Я ж до нього добре ставився? Навіщо він так зі мною?
Та це вже, про спілкування з агресивними людьми... далі буде...
🎯Правило трьох "С" в роботі зі злістю ніхто не відміняв 😉. Секс, сміх, спорт, вам на допомогу! Але ж, можна і побити подушку, а можна посуд.... обирайте самі.
А ви, як боретеся з приступами гніву? Діліться в коментарях...

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Правила виховання дітей від А. Менегетті Кожна сім'я має свої принади, якщо не забувати, що перед дітьми стоять батьки. Хотілося б ...